glädjebud

Den av allt att döma mycket sympatiskt inställda sajten inflytande.se rankar Sanna: Mina Ord som en ”förhållandevis inflytelsrik” blogg.

Hela redaktionen blev helt till sig! Sanna kastar konfetti, jag dansar och mig själv vet inte till sig av nya, högstämda tankar om sin egen betydelse.

Som om inte det räckte nåddes jag idag av nyheten om att ha blivit antagen till filosofiska institutionens kurs i argumentation.

Nästa år kan bli året då jag tar mig själv på outhärdligt allvar.

2 kommentarer

Filed under 1

2 responses to “glädjebud

  1. Kristina

    Jag trycker på ”gilla”-knappen! Pusjkin, den smarte av kattgubbarna, jamar uppskattande. Lotus är däremot helt absorberad av sin hobby: att ligga med huvudet i lampskärmen.

Kommentera

