om vådan av pälsmössa

Tidigare i helgen funderade jag över om man nu skulle våga lägga undan termobyxorna, vinterkängorna och pälsmössan. Det kändes som att utmana vädret om jag lade undan vinterkläderna. I samma ögonblick som pälsmössan stuvades undan, skulle omedelbar snöstorm utbryta fick jag för mig. Så jag lät den ligga för att beveka vädrets makter. Men vädret måste ha hört att jag TÄNKT lägga undan den för i morse vaknade vi till en vit värld igen. Nu har det slaskat, och jag kommer inte att säga högt vilka kläder som ska bort nästa vecka – eller varför.

1 kommentar

Filed under allmänt

One response to “om vådan av pälsmössa

  1. Sara Norr

    Hej hej, hittade dig här! Spännande…. Mössa och vantar på en tvååring är inte speciellt spännande heller kl 8 på morgonen.

Kommentera

